سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ادکلن بلک افغان اصل در فروشگاه ایران کالا

 

اگر به دنبال خرید عطری تاثیرگذار و اسرارآمیز برای شخصیت ممتاز خود هستید ادکلنی که مناسب این تمایز خواهد بود، ادکلن بلک افغان است. یک عطر تازه و پر جنب و جوش که مطمئنا خلق و خوی شما را تقویت می کند و در تمام طول روز الهام بخش شما خواهد بود. ادکلن بلک افغان اصل یکی از عطرهای بسیار خاص و عالی است که محصول برند عطر ناسوماتو می باشد. ادکلن بلک افغان در طول 6 سال آزمایش و ترکیب گیاهان مختلف طراحی شده است که کیفیت بسیار بالایی دارد و جزو عطرهای لوکس و گران قیمت می باشد.

طراحی منحصر به فرد ادکلن بلک افغان 

 الساندرو گولتیری (Alessandro Gualtieri) عطرساز بسیار معروف طراحی ادکلن افغان بلک را برعهده داشته است. ادکلن بلک افغان رایحه ای سرشار از گرما و تازگی داشته که تأثیری مجذوب کننده بر احساس شما خواهد داشت. ادکلن بلک افغان اصل با عطر متمایز و خاص خود شما و اطرافیان شما را جادو خواهد کرد. این عطر با طراحی بسیار شیک و مدرن در شیشه ای مشکی به فروش می رسد که با لوگویی از برند بلک افغان تزیین شده است و  درون این بطری مایع سیاه رنگی قرار گرفته است که نمادی از بهترین کیفیت گیاه حشیش می باشد، در بطری بلک افغان از یک تکه چوب طبیعی ساخته شده است که نسبت به بدنه بطری بزرگ تر است که این موجب جلوه و بافت خاص آن شده است.
(تصویر 1)

ترکیبات و رایحه عطر بلک افغان اصل

ترکیب برگ های سبز و شاهدانه، شروع خوبی برای این عطر است. بلک افغان ادکلن در قلب شما با آثاری از رزین ها، چوب، قهوه و تنباکو دنبال می شود. این عطر در نهایت با پایه ای از حس بخور معطر و چوب آهار می آید که آن را یک عطر آسمانی می کند. ترکیبی کامل از این مواد به شما امکان می دهد یک دنیای گرم را تنها با یک اسپری کشف کنید. همچنین ترکیب منحصر به فرد در عطر بلک افغان اصلی باعث بوجود آمدن یک عطر متعادل می شود که برای استفاده از هر دو جنسیت یعنی مردان و زنان مناسب است. چوب آگار که برای ساخت عود نیز استفاده می شود، رایحه آغشته به بوی چوبین عطر نادری را به ارمغان می آورد که به بلک افغان ادکلن جذابیت اسطوره ای و خاص خود را می دهد. 
(تصویر 2)

قیمت ادکلن بلک افغان اصل (افغان بلک NASOMATTO BLACK AFGANO) 

برای خرید عطر بلک افغان زنانه می توانید در فروشگاه ایران کالا محصول مورد نظر خود را با قیمت مطلوب پیدا کنید. عطر بلک افغان اصل بسیار محبوب، لوکس و پر فروش در فروشگاه ایران کالا در حجم 30 ml  با قیمت مناسب به فروش می رسد. قیمت عطر بلاک افغان حدود 150.000 تا 300.000 تومان می باشد که می توانید با بهترین قیمت ادکلن بلک افغان زنانه را در اینجا تهیه بفرمایید.